loading...
رئال نیوز | کانون هواداران رئال مادرید در ایران
هادی بازدید : 249 یکشنبه 19 آذر 1396 نظرات (0)

نیمار شب گذشته در مراسم بهترین های فیفا در لندن حاضر بود و از نزدیک نظاره گر انتخاب رونالدو به عنوان مرد سال فوتبال دنیا بود.

نیمار پس از رونالدو و مسی عنوان سوم را کسب کرد و حال امیدوار است سال بعد بتواند خودش به عنوان مرد سال برگزیده شود؛ کاری که به نظر دشوار می رسد ولی جام جهانی 2018 و درخشش احتمالی با تیم ملی برزیل می تواند مسیر او را هموارتر کند.

 طبق ادعای خبرنگار اعزامی مارکا به مراسم بهترین های فیفا، نیمار پس از پایان مراسم سخت به دنبال رونالدو بود تا با وی عکسی به یادگار بگیرد و در نهایت به هدف خود رسید. در نهایت اصرار های نیمار منتج به عکس جالب زیر شد.

نیمار پس از آن در مصاحبه با خبرنگاران به تمجید از رونالدو پرداخت و گفت:« به رونالدو تبریک می گویم. او شایسته کسب این عنوان بود. رئال مقتدرانه فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شد و رونالدو هم نقش مهمی در این دو موفقیت داشت. او بازیکن بزرگی است.».

هادی بازدید : 155 سه شنبه 02 آبان 1396 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو موفق شد برای دومین بار متوالی جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کند.

رونالدو که سال گذشته نیز از سوی فیفا این عنوان را کسب کرده بود، حالا در ویترین افتخاراتش دومین جایزه The Best را نیز می بیند. با این حال فوق ستاره رئال خستگی ناپذیر به نظر می رسد.

او در مصاحبه با فیفا گفت:« از کسب دومین جایزه مرد سال فیفا خوشحالم. هدفم در فوتبال این بود که تاریخ ساز شوم و به آن هم رسیده ام؛ ولی قانع نیستم. می خواهم هفتمین عنوان مرد سال را هم به دست بیاورم. 7 عدد شانس من است(می خندد). البته این موضوعی مربوط به آینده است و فعلا باید از این لحظات عالی لذت ببرم.»

 کسب عناوین قهرمانی بیشتر با رئال:« واضح است که هدف من و دیگر بازیکنان رئال، کسب جام های بیشتر است. سوپرکاپ اروپا و اسپانیا را با شکست یونایتد و بارسا کسب کردیم و چند وقت دیگر جام جهانی باشگاه ها را در پیش داریم؛ جامی که دوست داریم قهرمانی در آن را تکرار کنیم. رئال باشگاهی است که در آن می توانید به همه رویاهایتان دست یابید.»

 جام جهانی:« همیشه گفته ام که پرتغال در تورنمنت های بزرگ شانس اول نیست و تیم های دیگری از حیث تجربه و شهرت، بالاتر از ما قرار دارند ولی ما قهرمان اروپا هستیم و می توانیم همه را شگفت زده کنیم.».

هادی بازدید : 99 سه شنبه 17 مرداد 1396 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو فوق ستاره رئال مادرید در شرایط نامناسبی قرار دارد که در صورت تشدید آن می تواند تا پست میله های زندان برود!

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید تا 13 روز دیگر اگر نتواند عدله یا اسنادی مبنی بر گناهی خود به دادگاه اسپانیا ارائه دهد به طور حتم در دردسر بزرگی خواهد افتاد.

 رونالدو در هفته گذشته در دادگاه اسپانیا حاضر شد تا جلسه دادگاه رسیدگی به اتهاماتش برگزار شود، دادگاهی که برتای اتهام فرار مالیاتی 14.7 میلیون یورویی او برگزار شده بود، فرار مالیاتی که به بزرگترین تخلف مالیاتی تاریخ فوتبالیست ها شناخته می شود و هنوز به صوررت نهایی تائید نشده است! چرا که تیمی از وکلای حرفه ای رونالدو در حال اثبات بی گناهی وی هستند.

 گفته می شود دادگاه اسپانیا به طور رسمی به رونالدو اعلام کرده است تنها دو راه را در پیش روی خود دارد! یاد اینکه جرم خود را بپذیرد و با پرداخت جریمه متناسب با اتهامش این پرونده را برای همیشه ببندد و یا اینکه با پافشاری بر روی موضع قبلی خود به 7 سال زندان محکوم شود. نسئله که ابر ستاره رئال تنها 13 روز برای تصمیم گیری نهایی در قبال آن فرصت خواهد داشت!

هادی بازدید : 67 یکشنبه 15 مرداد 1396 نظرات (0)

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی موردعلاقه رئال مادرید روز گذشته در شهر منچستر حضور داشت.

حضور امباپه در شهر منچستر باعث شد تا شایعات حول محور او قوت بگیرند. برخی تصور می کردند که او برای مذاکره با سیتی و حتی یونایتد به منچستر آمده اما سپس مشخص شد که هدف، حضور او در برنامه تبلیغاتی کمپانی نایکی بوده است.

امباپه که سخت مورد توجه رئال و من سیتی قرار دارد و حتی گفته می شد با رئال به توافقات اولیه نیز رسیده، در بازی دو شب پیش موناکو برابر تولوز مصدوم شد و دقیقه 74 زمین را ترک گفت تا نگرانی ها در مورد او زیاد شوند ولی سفر او به منچستر ثابت کرد که مشکلش جدی نیست.

در برنامه تبلیغی نایکی، علاوه بر امباپه، لروی سانه، ستاره آلمانی سیتی نیز حضور داشت و این دو عکسی هم به یادگار گرفتند. بنجامین مندی که به تازگی از موناکو به سیتی پیوسته، این عکس را سوژه شوخی خود قرار داد و به هواداران سیتی در توئیتر مژده داد که امباپه برای عقد قرارداد با سیتی به منچستر آمده است.

هادی بازدید : 71 جمعه 13 مرداد 1396 نظرات (0)

رئال مادرید ستاره ولزی خود گرت بیل را به شیاطین سرخ و چلسی پیشنهاد داده است.

در روزهای اخیر اخبار زیادی در مود تمایل رئال مادرید به جذب کیلیان امباپه، مهاجم جوان و گلزن موناکو شنیده شده است و کهکشانی ها علاقه دارند قبل از نهایی کردن این قرارداد یکی از سه ضلع مثلث خط حمله خود را به فروش برسانند که نظر زیدان به فروش گرت بیل، ستاره ولزی و 27 ساله رئال مادرید است.

مارکا ادعا کرد که به همین دلیل رئال مادرید از باشگاه هایی مانند چلسی و یونایتد خواسته اگر قصد دارند گرت بیل را به خدمت بگیرند برای خرید او اقدام کنند.

 رئال مادرید قیمت 100 میلیون یورو را برای فروش گرت بیل تعیین کرده است. مدتی قبل و در خلال دیدار یونایتد برابر رئال در تور پیش فصل، مورینیو به گرت بیل گفت که در صورت ابراز تمایل برای خرید او اقدام می کرد و به نظر می رسد شیاطین سرخ مشتری جدی جذب این ستاره تند و تیز باشند.

هادی بازدید : 61 جمعه 13 مرداد 1396 نظرات (0)

روزنامه مارکا مدعی شد که کیلیان امباپه تنها در صورتی به رئال خواهد پیوست که گرت بیل این تیم را ترک کند.

رئال مادرید از ابتدای تابستان به دنبال جذب کیلیان امباپه است و روز گذشته پس از اینکه امباپه درخواست جدایی از موناکو را داد، این انتقال جدی تر از پیش شده است. حال روزنامه مارکا، نزدیک به باشگاه رئال مادرید مدعی شد که تنها در صورتی امباپه راهی رئال مادرید خواهد شد که گرت بیل جمع سپیدپوشان را ترک کند.

زیدان معتقد است که در صورت حضور همزمان امباپه و بی بی سی، مدیریت زمان بازی کردن بازیکنان دشوار می‌شود و از همین رو نمی‌خواهد حواشی گریبان گیر تیمش شوند و تنها در صورتی برای امباپه اقدام خواهند کرد که گرت بیل رئال را ترک کند. مصدومیت های متعدد بیل و غیبت های او در طول فصل، رئالی ها را نسبت به او نا امید کرده است و همین موضوع او را به درهای خروجی باشگاه نزدیک کرده است.

 منچستریونایتد از جدی ترین مشتریان گرت بیل است و باید دید که آیا آنها در نهایت برای جذب ستاره ولزی اقدام خواهند کرد یا نه.

هادی بازدید : 67 جمعه 13 مرداد 1396 نظرات (0)

تور پیش فصل رئال مادرید در آمریکا، روز گذشته پایان یافت و شاگردان زیدان به مادرید بازگشتند.

قهرمان اروپا در سه شهر لس آنجلس ، میامی و شیکاگو تور پیش فصل خود را برگزار کرد و نتایج ضعیفی در دیدارهای دوستانه کسب کرد. آنها در دیدار اول خود  به مصاف منچستریونایتد رفتند و در پایان وقت قانونی به تساوی 1-1 دست یافتند ولی در ضربات پنالتی مغلوب شیاطین سرخ شدند. سپس به مصاف همشهری یونایتد یعنی سیتی رفتند و با نتیجه 4-1 مغلوب شاگردان گواردیولا شدند.

رئال در دیدار سوم خود در میامی، به مصاف بارسلونا رفت و در اولین ال کلاسیکو دوستانه پس از سالها، با نتیجه 3-2 شکست خورد. سپس آنها در شیکاگو مقابل ستارگان لیگ آمریکا حضور یافتند و در وقت های قانونی به نتیجه ای بهتر از 1-1 دست نیافتند و در ضربات پنالتی موفق به شکست حریف شدند.

 حال زیدان و تیمش به مادرید بازگشته اند تا خود را آماده دیدار هفته آینده خود مقابل منچستریونایتد در سوپرکاپ اروپا کنند. زیدان و شاگردانش به خوبی می‌دانند که در شرایط خوبی قرار ندارند و در فرصت محدود باقیمانده به دنبال بهبود وضعیت و بالا بردن آمادگی خود خواهند بود تا اولین جام فصل را از دست ندهند.

هادی بازدید : 83 پنجشنبه 05 مرداد 1396 نظرات (0)
انتشار خبر احتمال پیوستن امباپه به رئال مادرید باعث ایجاد تکاپو در اردوی این تیم در ایالت متحده شده است.
دیروز نشریه مارکا خبر انتقال 180 میلیون یورویی کیلیان امباپه، ستاره 18 ساله موناکو را منتشر کرد و در همین راستا جلسه ای میان زیدان، فلورنتینو پرز و خوزه آنخل سانچس در این خصوص برگزار شده است.

 نکته اینجاست که در صورت حضور امباپه، این بازیکن علاقه ای به نیمکت نشینی ندارد و با توجه به علاقه رونالدو و بنزما به ماندن و رد پیشنهاد یونایتدها توسط گرت بیل، کار چینش ترکیب برای زیزو دشوار خواهد شد.

 در این میان و با توجه به محدودیت های لیست 22 نفره، ممکن است از بین بازیکنانی چون ناچو هرناندز و بورخا مایورال که احتمال کمی دارد که با حضور امباپه فرصت بازی کردن پیدا کنند، رئال را در تابستان امسال ترک کنند.

هادی بازدید : 91 پنجشنبه 05 مرداد 1396 نظرات (0)
کهکشانی ها ممکن است برای جذب عثمان دمبله، ستاره فرانسوی و جوان بورسیا دورتموند اقدام کنند.
رئال مادرید قصد دارد این بازیکن 20 ساله را به عنوان بخشی از پروژه آینده خود جذب کند و اگرچه دورتموند به مبلغی کمتر از 80 میلیون یورو برای فروش دمبله رضایت نخواهد داد، اما در نهایت ممکن است این انتقال رخ دهد.

موندو دپورتیوو ادعا کرد رئال مادرید از علاقه بارسلونا به جذب دمبله و مذاکرات با این بازیکن باخبر است. اگرچه در تابستان امسال اخبار زیادی در مورد احتمال پیوستن دمبله به بلوگرانا شنیده شد، اما اخبار حاکی از توافق آنها برای تابستان سال 2018 است و رئال مادرید با علم به این موضوع قصد دارد امسال پروسه خرید این وینگر سرعتی را نهایی کند.

 دمبله در 49 بازی برابر دورتموند موفق به زدن 10 گل و ارسال 21 پاس گل شده و ممکن است سران رئال مادرید تصمیم بگیرند به جای صرف مبلغ هنگفت 180 میلیون یورو برای خرید امباپه، به جذب این ستاره جوان قناعت کنند.

هادی بازدید : 69 پنجشنبه 05 مرداد 1396 نظرات (0)

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، ادعا کرد که برای جدایی از رئال مادرید، مجبور شد به مدیران این باشگاه التماس کند اما امیدوار است که این اتفاق در اولدترافورد برایش تکرار نشود.

مورینیو که بین سال های 2010 تا 2013 هدایت رئال مادرید را برعهده داشت، در آخرین فصل حضور در سانتیاگو برنابئو با بیشتر بازیکنان تیمش دچار مشکل شد و در نهایت در حالی که تا 2015 با رئال قرارداد داشت، با توافق دو جانبه از این باشگاه جدا شد.

 او در بازگشت به چلسی، توانست در دومین فصل این تیم را قهرمان لیگ برتر کند اما در فصل 16-2015 بار دیگر با بازیکنانش دچار مشکل شد و در نهایت از این تیم کنار گذاشته شد.

 او که تابستان سال گذشته هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت، در اولین فصل حضورش در اولدترافورد قهرمان جام اتحادیه و لیگ اروپا شد.

 او در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که دشوارترین بخش بازسازی منچستریونایتد چه بوده، گفت:" دشوارترین بخش به نظر من دوره ای بود که یک تحول کلی در فوتبال اتفاق افتاد ؛ در مورد تیم های دیگر، نه فقط تیم های قدرتمند، بلکه سایر تیم ها نیز.

 تحول آنها در زمینه تغییرات در فوتبال به آنها اجازه داد تا از نظر مالی قدرتمند شوند. در عین حال، یک تحول صورت گرفت اما منچستریونایتد نتوانست همگام با این تحول حرکت کند و کار من تنها این نبود که هدایت این تیم را برعهده بگیرم و یک فوتبال هجومی ارائه بدهیم و به اهداف فوتبالی برسیم. مسئولیت من بیش از این بود.

باید ساختارها را تغییر می دادیم و باید ساختار جدیدی در اطراف تیم ایجاد می کردیم و پویایی تازه ای به وجود می آوردیم.

 در رئال مادرید هم همین طور بود؛ یک باشگاه بزرگ با انتظارات بزرگ. اما یک دوره دشوار با تحول تیم های دیگر همراه شده بود و فاصله بین رئال مادرید و بارسا بزرگتر و بزرگتر و بزرگتر شد.  

 صادقانه بگویم با توجه به ساختار رئال، آنها می خواستند من بمانم. آنها نمی خواستند من بروم. همه در باشگاه از رئیس تا هیئت مدیره می خواستند من بمانم زیرا سال های دشوار را پشت سر گذاشته بودیم. در واقع، من مجبور شدم به آنها التماس کنم که از این تیم جدا شوم. فکر نمی کنم در منچستریونایتد این اتفاق رخ بدهد زیرا نمی خواهم از این باشگاه جدا شوم."

هادی بازدید : 69 چهارشنبه 04 مرداد 1396 نظرات (0)

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادررید در مورد شایعات بازار نقل و انتقالات صحبت کرد.

در حالیکه مارکا امروز خبر از توافق نهایی امباپه و سران رئال مادرید داد، کاسمیرو به تمجید از بازیکنان فعلی رئال پرداخته است.

 احتمال جدایی نیمار: "همه ما از کیفیت او خبر داریم و می دانیم که جدایی از بارسا دشوار است و من علاقه ای ندارم در مورد بازیکن دیگر تیم ها صحبت کنم.

 او می تواند برای هر تیمی تبدیل به بازیکن مهمی شود اما نیمار در حال حاضر بازیکن بارسلوناست و نباید این موضوع را فراموش کرد."

 شایعات جذب امباپه: "اینها شایعاتی است که مردم در مورد آن صحبت می کنند اما من علاقه ای به حرف زدن در مورد بازیکنان دیگر تیم ها ندارم.

امباپه بازیکن بسیار باکیفیتی است مثلث BBC نیز تا به حال عملکرد بسیار خوبی داشته اند و ما اینجا بهترین ها را داریم.

 من از کیفیت بازیکنانی مانند او خبر دارم اما فراموش نکنید ما اینجا رونالدو را داریم که بهترین بازیکن جهان است. همچنین ستارگان دیگری چون بنزما، ایسکو یا بورخا ... من با این بازیکنان تا سرحد مرگ خواهم بود."

 بازگشت رونالدو: "ما همین حالا نیز دلتنگ او هستیم و با آغوش باز از رونالدو استقبال می کنیم. رونالدو باز هم در بالاترین سطح خواهد درخشید."

هادی بازدید : 57 چهارشنبه 04 مرداد 1396 نظرات (0)

خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی بایرن معتقد است باوارایی ها همیشه برای قهرمانی در اروپا مبارزه می کنند.

بعد از سپری کردن یک فصل دشوار و تحمل نیمکت نشینی های متوالی در برنابئو، خامس در تابستان امسال و به صورت قرضی راهی بایرن شد و حالا از آرزوهای بزرگ خود در لباس این تیم صحبت کرده است.

خامس گفت: "چون بایرن همیشه باشگاه بزرگی بوده و برای فتح لیگ قهرمانان مبارزه می کند به این تیم ملحق شدم.

امیدوارم در کنار این تیم بزرگ و سرمربی آن قادر به فتح جامهای زیادی بوده و بخشی از موفقیت های بایرن لقب بگیرم. از لحاظ فیزیکی پیشرفت کرده ام و در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارم.

 هنوز در مورد آینده ام و بازگشت احتمالی به رئال اطمینان ندارم و در حال حاضر تنها روی بازی کردن برای بایرن و فتح عناوین تمرکز کرده ام."

 همچنین کارلو آنچلوتی نیز با تمجید از خامس گفت: "خامس رودریگز کیفیت بالایی دارد که می تواند به بهبود سطح بازی ما کمک کند. از نظر من وجود بازیکنی مانند خامس باعث پیشرفت ما در بین خطوط خصوصا در هنگام ارسال پاس نهایی به مهاجمان تیم می شود."

هادی بازدید : 69 چهارشنبه 04 مرداد 1396 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید توصیه جالبی به نیمار در خصوص جدایی از بارسلونا داشته است.

در روزهای اخیر اخبار فراوانی در مورد تمایل پاری سن ژرمن به جذب نیمار و احتمال حضور این ستاره برزیلی در پاریس شنیده شده است.

نیمار و رونالدو همیشه طی سالهای اخیر رابطه خوب و توام با احترامی با یکدیگر داشته و به علت داشتن اسپانسر مشترکی به نام نایک، معمولا به نیکی از یکدیگر یاد کرده اند.

نشریه مارکا به نقل از دیاریو گل فاش کرد در این میان نیمار که هنوز در مورد آینده خود مردد است، در خصوص جدایی از بارسا با رونالدو مشورت کرده و ستاره پرتغالی به او گفته که اگر قصد دارد بلوگرانا را ترک کند، پیوستن به پاری سن ژرمن یک گام رو به عقب برای او محسوب می شود و بهتر است در صورت تمایل به خروج از اسپانیا، به تیم بزرگی مانند منچستریونایتد ملحق شود.

 شیاطین سرخ و مورینیو همیشه از علاقمندان سبک بازی نیمار بوده اند و این تیم نیز بارها برای جذب این ستاره 25 ساله برزیلی ابراز تمایل کرده، اما مبلغ هنگفت 222 میلیون یورویی کار را برای جذب وی دشوار خواهد کرد.

 البته یونایتدها در سالهای اخیر بارها ثابت کرده اند که از پرداخت مبالغ نجومی هراسی ندارند و در صورت نشان دادن چراغ سبز از سوی نیمار ممکن است مقصد او از پاریس به منچستر تغییر پیدا کند.

هادی بازدید : 75 چهارشنبه 04 مرداد 1396 نظرات (0)

مارسلو، مدافع رئال مادرید عکسی از خود در کنار شکیل اونیل، اسطوره بسکتبال منتشر کرد.

مارسلو که از این دیدار شگفت زده به نظر می‌رسد، عکس زیر را منتشر کرد و نوشت:" رویایم برآورده شد. بزرگترین شخصیت! ممنون رفیق بزرگ."

هادی بازدید : 145 یکشنبه 01 مرداد 1396 نظرات (0)

بازیکنان ذخیره ولی تاثیرگذار رئال مادرید در فصل گذشته یک به یک در حال ترک این تیم هستند.

رئال مادرید فصل گذشته توانست فاتح لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شود.

تیم قدرتمند زین الدین زیدان باعث شد که هواداران پس از سال‌ها فتح دوگانه را جشن بگیرند و در انتظار رسیدن به رکورد شش‌گانه باشند که تنها بارسلونا توانسته است به آن برسد. ذخیره های باکیفیت رئال مادرید با درخشش در مقطع پایانی فصل نقش بسیار مهمی در قهرمانی این تیم در لالیگا داشتند.

در واقع زیدان با استراحت دادن به بازیکنان اصلی خود ترجیح داد در لالیگا از بازیکنان ذخیره خود استفاده کند و آنها آنقدر خوب بودند که رئال بدون مشکل توانست بازی های انتهای فصل خود در لیگ را با پیروزی پشت سر بگذارد و قهرمان شود.

حالا از آن جمع، بازیکنانی چون ماریانو، خامس، موراتا و دانیلو جدا شده اند.

رئال با فروش ماریانو به لیون 8 میلیون یورو به دست آورد. جدایی خامس و رفتن او به بایرن، هرچند قرضی بود ولی تیم آلمانی در دو سال پیش رو 10 میلیون یورو به رئال پرداخت خواهد کرد؛ضمن اینکه می تواند قرارداد او را با پرداخت مبلغی بیشتر دائمی کند.

 رئال مادرید از فروش موراتا و دانیلو به چلسی و سیتی نیز 110 میلیون یورو به دست آورد و به عبارتی تاکنون فروش بازیکنان پلان B زیزو، برای کهکشانی ها 128 میلیون یورو سود به همراه داشته و اگر بایرن، خامس را به صورت دائمی خریداری کند، این رقم به 163.2 میلیون یورو نیز افزایش خواهد یافت.

در این بین رئالی ها برای خرید سبایوس و تئو از بتیس و اتلتیکو 46.5 میلیون یورو هزینه کرده اند. برای خرید وایه خو در سال 2015 نیز 5 میلیون یورو هزینه شده بود و او پس از یک دوره حضور قرضی در فرانکفورت به رئال بازگشته است.

به این ترتیب بالانس مالی رئال در حال حاضر کاملا مثبت است و حالا آنها در جستجوی یافتن یک مهاجم به جای موراتا هستند. برای این منظور امباپه، پدیده موناکو که قیمت نزدیک به 120 میلیون یورو دارد مد نظر است.

هادی بازدید : 163 یکشنبه 01 مرداد 1396 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو از دو هفته دیگر به تمرینات رئال مادرید اضافه خواهد شد و به نظر می رسد اخبار مربوط به جدایی او صحت نداشته است.

تمرینات پیش فصل رئال مادرید دو هفته است که آغاز شده و این روزها در لوس آنجلس، به صورت جدی پیگیری می شود.

کهکشانی ها با حضور تمام ستاره هایشان به غیر از رونالدو بامداد فردا به مصاف من یونایتد خواهند رفت. فوق ستاره پرتغالی که 8 روز دیگر باید در دادگاهی در مادرید از اتهامات مالیاتی خود دفاع کند، هنوز حاضر به شفاف سازی در مورد آینده اش نشده با این حال در رئال مادرید اطمینان دارند که او از جدایی منصرف شده است.

 کریم بنزما که به نظر می رسد این روزها دلتنگ رونالدو است، در اینستاگرام خود عکسی از مثلث BBC در جشن قهرمانی رئال در چپمیونزلیگ منتشر کرد که در آن رونالدو در حال قهقهه زدن است. او زیر این عکس نوشته است:« تو از قبل می دانستی....»

هادی بازدید : 171 یکشنبه 01 مرداد 1396 نظرات (0)

به نظر می رسد تحت هر شرایطی کهکشانی ها قصد دارند برای تقویت قوای هجومی خود وارد عمل شوند.

به هر حال هدف اول رئال مادرید در بازار تابستانی کیلیان امیاپه هست اما اگر این انتقال عملی نشد، این تیم برای یافتن جانشینی برای موراتا به دنبال گزینه ای ارزان قیمت تر خواهد رفت؛ بازیکنانی چون دومنیکو براردی از ساسولو یا کاسپر دالبرگ از آژاکس.

مارکا ادعا کرد که اگرچه براردی در سالهای اخیر مصدومیت های دشواری را سپری کرده، اما یکی از بازیکنان ثابت آتزوری در رده های پایه بوده و همیشه در مقابل تیم های بزرگ سری آ نمایش درخشانی از خود ارائه داده است.

 همچنین دالبرگ نیز یکی از ستاره های درخشان و آینده دار فوتبال اروپاست که در فصلی که گذشت موفق به زدن 23 گل در 48 مسابقه شد و یکی از ارکان اصلی رسیدن به فینال لیگ اروپا برای آژاکس بود.

 رئال مادرید ترجیح می دهد یکی از 2 ستاره را جذب کرده و یک بار دیگر بورخا مایورال را البته این بار به تیمی در لالیگا قرض بدهد.

هادی بازدید : 185 یکشنبه 01 مرداد 1396 نظرات (0)

به نظر می رسد کهکشانی ها قصد دارند به هر نحوی مقدمات جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی موناکو را فراهم کنند.

از ابتدای بازار نقل و انتقالات تابستانی اخبار زیادی در مورد جدایی ستارگان ترکیب رئال مادرید از جمله موراتا و خامس شنیده شد که در نهایت و طی چند روز اخیر، هر 2 بازیکن از جمع کهکشانی ها جدا شده و راهی چلسی و بایرن شدند.

حالا دیگر به نظر می رسد تنها ماموریت مهم رئال تا پایان تابستان جذب کیلیان امباپه، ستاره جوان و 18 ساله موناکو باشد که به جز کهکشانی ها، مشتریان دیگری چون پاری سن ژرمن و آرسنال را نیز در صف می بیند.

 طبق اخبار نشریه سان، با توجه به اینکه زیدان به امباپه قول حضور در ترکیب فیکس را داده و در این صورت باید یکی از سه ضلع مثلث BBC نیمکت نشین شود، ممکن است کریم بنزما به عنوان بخشی از قرارداد امباپه راهی فرانسه شده تا رئال مادرید نیز مجبور به پرداخت مبلغ کمتری برای امباپه باشد.

هادی بازدید : 159 یکشنبه 01 مرداد 1396 نظرات (0)

ناچو هرناندز، مدافع رئال مادرید عکس العمل جالبی به انتشار رسمی کیت سوم کهکشانی ها در فصل جاری داشت.

چند روز قبل لباس سوم رئال مادرید برای فصل جاری که متشکل از آبی تیره و روشن بود به طور رسمی رونمایی شد اما چند روز قبل از این اتفاق، ناچو هرناندز با قرار دادن عکسی به اشتباه زودتر این لباس را لو داده بود تا این اشتباه او سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شود.

 حالا امروز و بعد از انتشار رسمی این لباس، ناچو در صفحه رسمی خود نوشت: "حالا دیگر ایرادی ندارد ... لباس جدید، رنگ های جدید."

 آلوارو آربلوا، مدافع سابق رئال و همبازی ناچو نیز در بخش کامنت ها نوشت: "تو همیشه در حال خراب کاری کردن هستی."

هادی بازدید : 67 چهارشنبه 28 تیر 1396 نظرات (0)

دانیلو، مدافع راست برزیلی رئال مادرید پس از صحبت با گواردیولا متقاعد شده است تا فصل بعد برای سیتی به میدان برود.

دانیلو این روزها در لوس آنجلس و در اردوی پیش فصل رئال حضور دارد؛ در حالی که اخبار مربوط به جدایی او از رئال مادرید یکی دو هفته ای است که به گوش می رسد.

او دو سال پیش با رقم 31.5 میلیون یورو از پورتو به رئال پیوست تا رقیب کارواخال باشد اما رفته رفته ثابت شد که از لحاظ ذهنی، توانایی بازی برای تیم بزرگی مثل رئال را ندارد. تنها در هفته های پایانی فصل گذشته بود که دانیلو توانست گوشه ای از قابلیت های خود را به نمایش بگذارد.

پیش از این گفته می شد دانیلو راهی چلسی خواهد شد اما امروز مارکا گزارش داد که پس از تماس گواردیولا، او متقاعد شد تا به جای چلسی، به پیشنهاد سیتی پاسخ مثبت بدهد. چند پسته بودن دانیلو و قابلیت بازی او در هر دو جناح راست و چپ و نیز میانه زمین باعث شده تا پپ برای جذب دانیلو دست به کار شود.

در حال حاضر توافق او با سیتی نهایی شده و حالا مذاکرات دو باشگاه باقیمانده است. رقم انتقال دانیلو نیز بین 30 تا 35 میلیون یورو تخمین زده می شود.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد رئال در نقل و انتقالات؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3879
  • کل نظرات : 334
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 60
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 219
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 3,896
  • بازدید سال : 18,806
  • بازدید کلی : 1,221,492